Page 48

ledsager_2013_03

gigtfor ening ens butik Som medlem får du rabat på produkter i vores butik – samtidig med at du støtter Gigtforeningens arbejde. På siderne her finder du eksempler på de mange gode tilbud. Besøg butikken på www.gigtforeningen.dk/butik og se hele udvalget af kvalitetsprodukter og oplysningsmaterialer. Bestil varerne direkte i webbutikken eller på telefon 39 77 80 10. Du kan også bruge kuponen bagest i bladet. Alle priser er eksklusiv fragt (Post Danmarks takster). Prøv mindfulness meditation Forskning har vist, at daglig mindfulness meditation kan reducere fysiske og psykiske symptomer og øge livskvaliteten, hvis man har en kronisk sygdom. Derfor har Gigtforeningen produceret en cd med mindfulness meditation. Cd’en indeholder instruktioner og guidede meditationsøvelser, der er anvendelige og relevante for alle – uanset baggrund eller erfaring. Cd’en er tilrettelagt specielt til brugere med kroniske smerter – dog på en sådan måde, at mennesker uden smerter også kan få fuldt udbytte af øvelserne. Pris: 128 kr. Medlemspris: 108 kr. Langt skohorn Mega Mussel krus NYHED Nu kan du købe de populære Mega Mussel krus fra Royal Copenhagen til en favorabel medlemspris i Gigtforeningens webbutik. Krusene leveres i æske med to stk. og er alle tiders gaveidé. Tåler opvaskemaskine og mikroovn. De håndmalede krus er med hank og rummer 33 cl. Pris: 499 kr. Medlemspris: 399 kr. Alle produkterne er udvalgt af Gigtforeningens eksperter. Kabinekuffert fra Birger Christensen TIL REJSEN Her får du en eksklusiv kuffert, som er nem at manøvrere. Kufferten har langt udtrækshåndtag og fire hjul, hvilket gør den utrolig let at gå rundt med – selv med mange kilos bagage. Den er i et hårdt ABS-materiale, så indholdet er godt beskyttet. Indvendig er den foret og med praktisk rumopdeling. Kufferten er sort med Birger Christensenlogo på toppen. Den måler 50x35x23 cm (kan medbringes i flykabinen hos de fleste flyselskaber) og vejer 3,4 kg. Pris: 900 kr. Medlemspris: 675 kr. Har du svært ved at nå ned til fødderne? Skån og aflast din ryg, når du tager sko eller støvler på. Med det ekstra lange skohorn undgår du forkerte vrid og belastninger. Skohornet er i rustfrit stål og måler 58 x 4,5 cm. Pris: 109 kr. Medlemspris: 85 kr. 48 www.gigtforeningen.dk

ledsager_2013_03
To see the actual publication please follow the link above